LA MEVA PRESENTACIÓ

      Hola!

      Som n' Inas Bouhribat , tenc 17 anys, visc a Mallorca en se Colonia de Sant Jordi duc cinc anys visquent  a se Coloni . Antes vivia a Felanitx. El meu origen es marroquí som de Marroc .

     Visc amb se meva famili, tenc dos germans un de 11 anys i un de 4 anys, i també se meva cosina viu amb noltros te 21 anys es com se meva germana . Els meus pares fan feina mu mare en un hotel i mum pare de picapedrer.

    Jo som una al·lota molt tímida, simpàtica, alegra, a vegades me enfad rapit pero be , m'agrada fer bromes amb tots avagdes son pesades pero aixi som.   El meu color favorit es el blau cian, i el meu  menjar favorit es se paella i tortilla.
 
     El deport que m'agrade es patinar sempre surt amb una amiga a patinar . Jo vaig comensar a patinar a en els 5 anys quant vivia a Felanitx  en  princicpi patinava tota sola pero despres vaig coneixa a una al·lota que tambe patinava, i ens varem coneixa i surtiem juntes a patinar. Despues vaiga mudar a sa colo i vaig coneixer a un altre amiga i tambe patinam juntes . Tambe m'agrade jugar basquet .

   També m'agrada viure la vida amb els meus amics , amb se meva famili. El meu temps lliure el pas dibuixant, o patinat, mira series, o estant amb se meva famili.

   El meu somni es acabar els meus estudis, jo vull estudiar de auxiliar de infermeria o de administració o algo de diseny, despues  de aixo vull anar a la universitat a estudiar dissenyadora de moda o de decoració de cases.

   Despres dels estudis vull viatjar per tots els llocs primer a Turquia, i despues a altres llocs ...




Imagen relacionada















Comentarios

Entradas populares