Els enyors

Els enyors


        1. Avui vos pos una entrada sobre la nostàlgia. Perquè penseu en tots els enyors que heu sentit al llarg de la vostra vida.

        2. Fes un resum del relat.

Es una al.lota que se en va a Nueva York i en te una perdre per recordares dels moments de la seva vida que va viure moments bons i dolentes i tambe es pensa en les persones que estima..

        3. Pensa en aquella persona que enyores i escriu-li unes paraules.

Unes tres persones que estim molt estan enfora de jo els veig molt poques vegades son unes persones molt valiosos per jo els meus padrins. Cada dia els enyor mes .
Resultado de imagen de padrins

La meva pedra

 A l'altra banda m'esperaven els fills que encara no tenia i els llibres per escriure

Imatge il·lustrativa
Eva Armisén
Perdre una pedra. Enyorar una pedra.
Perdre la vida que ha bategat al costat de la pedra.



Just abans de tancar la porta d'aquell pis per sempre, vaig salvar la pedra. Me la vaig posar a la butxaca dels texans i així vam fer, la pedra i jo, el camí de tornada després de dos anys a Nova York.
Durant el vol la vaig començar a estimar. La meva vida adulta havia arrencat allà, al 238 del carrer Seixanta. Una aventura intensa que s'estava vestint d'enyor a tota velocitat i a deu mil metres d'altura. A l'altra banda m'esperaven els fills que encara no tenia i els llibres per escriure i quatre o cinc mudances i la nostàlgia absoluta.
Als alumnes del taller els demano que facin un text amb la pedra blava. Gràcies a ells la pedra ha estat arma, regal, coartada, venjança, desig. La pedra amb el colom dibuixat es passeja per escrits aliens i jo la salvo de nou cada vegada.
I avui la Sònia escriu que ha perdut una pedra i que enyora una pedra i que enyora els que hi eren quan hi havia la pedra. La Sònia potser no ho sap: la seva pedra és la meva.

Comentarios

Entradas populares